Liten promenad + snö

Jag har varit ganska/väldigt dålig på att uppdatera bloggen. Jag har pluggat nästan varje dag och har varit trött när jag väl är hemma så uppdateringen har gått segt :S

Idag har jag varit ledig från skolan så jag gjorde lite andra saker än att plugga ^^ Exempelvis tog jag en liten runda runt grannskapet bland allt snö. Jag blev så glad i morse när jag tittade ut och såg att det var helt täckt av snö ute!! ♥ Äntligen har det börjat snöa rejält! Tycker bara synd om de som måste ut och skotta snö... -_-; Jag tittade på termometern innan jag gick ut och det låg på -5 grader... brrrr.... kallt, men så fiiiint ^o^

Lite bilder kommer här!

 

 

 

Hoppas bara snön inte smälter allt för snart.
Snö, snö, mera snö!!! :D


♥ Yeona




Kommentarer
Postat av: King

Åhhhh... O_o Nu vill jag verkligen hem till Sverige! :O Jag vill ha snö till jul! :3

2009-12-17 @ 11:28:38
URL: http://chuehchiungtang.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0