Rubiks kuben smälter min hjärna xD

Idag satt jag flera timmar med en sådan kub. När man väl har börjat sätta igång och leka med en kommer man inte sluta förrens man har svimmat av utmattning eller nåt ;P hehe, men man blir ju så himla trött efter har hållt på med den så länge... -_-'

Jag köpte en rubix kub till min lillebror i födelsedags present i somras och innan hösten kom hade han redan kunnat bemästra den, fast med lite hjälp såklart :P När man väl har lärt sig knepen är det mycket lättare att lösa den. idag var den första dagen jag satt och lekte med en rubiks kub sedan 6-7 år tillbaks. Därför att första gången fick jag ont i huvudet när jag bara hade lekt med den i ca 15 min. sedan dess ogillade jag att leka med en sån...

Vad fick mig att börja? kolla in det här:


Med bara en hand!

 


♥ YeoYeo




Kommentarer
Postat av: Natta Jones

Haha jag har adhd. SKulle aldrig sitta med en sån mer än 2 minuter ! Sedan skulle jag få panikbryt ;)

2009-11-04 @ 02:41:33
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0