Lite uppdatering sen sist!

Jag har verkligen varit på den lata sidan när det gäller bloggande, men nu så kommer det ett inlägg om vad jag har haft för mig de senaste två veckorna.

Förra veckan hade jag inte gjort så mkt än börjat med Psykologi kursen. Jag fick så ont i magen när vi gick genom det som väntade oss för den här kursen... -_-; massa inlämningar, redovisning, seminarium och sist men inte minst tenta på ca 7 kapitel. Jag blir så stressad när jag rabblar upp allt detta... T_T Hur ska jag kunna klara den här månaden ut levande?!?!?! :/ Om vi inte hade alla de uppgifter att göra skulle psykologi ha varit en mycket rolig kurs!!

Fortsättningen på inlägget kommer innehålla bilder, så jag slipper förklara så mycket ;P ursäkta min lathet o_o'


En kompis till mig, Miriam, fyllde år i Januari så jag pysslade lite och gjorde ett par örhängen till henne ♥





Mamma var på "bak-humör", hihi, hon ville baka lite kinesiska bullar så jag hjälpte henne. Mmmh~~

Jag lovar på heder och samvete att det var jag som gjorde dem alla på den plåten ;P

 


♦Innehåller fläskkött, svamp, vattenkastanj och lite andra kryddor♦

 



Jag är inne på en hälsovecka den här veckan. Jag har som mål att inte äta godis, snacks och dricka läsk. Jag ska börja äta frukos, speciellt havregryns gröt!! Det är jättenyttigt med gröt, för en portion havregrynsgröt får man i sig den halva dagliga dosen av Betagluganer, som kan sänka förhöjda blodfetter. Dessutom får man i sig mycket kolhydrater, proteiner, mineraler, vitaminer och spårämnen!! Låter det inte för bra för att vara sant? xD Om man inte gillar havregrynsgröt kan man äta müsli som innehåller havre ^^


Jag började måndags morgonen med vanlig risgröt och lite kinesisk sallad

 

Slut rapporterat! Dags att sova, natti natt~♥

 

♥ Yeona



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas psykologin gick bra!!! xD + Närbilden på "bullen" ser hemsk ut! :/ Hehehehe... :P Men gröten ser gott ut! xD Väldig nyttig och bra! ;P Ännu bättre om du blandar i råris!!!

2010-02-05 @ 11:05:07
URL: http://chuehchiungtang.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0