Skidåkning igår :D ♥

Igår åkte jag skidor i Mullsjö Alpin. De har fem pistar plus en övningsbacke, två blå, två röda och en svart. Det var fyra år sen jag åkte skidor så jag var i början lite rädd för att ramla och slå mig, men det gjorde jag aldrig. Eller jo en gång ramlade jag, men det var för att jag var lite trött. Det var inte när jag åkte i backen som jag ramlade utan när jag skulle "gå" till en kompis med skidorna på. Jag hade egentligen kunnat använda stavarna för att stödja mig, men orkade inte så jag lät mig själv ramla på rygg -_-; Annars hade jag inte ramlat alls den dagen ^^

Jag började med att värma upp i barn backen några gånger för att sen ta mig an de lite svårare och längre pistarna. Jag hade som mål att försöka åka alla pistarna och det gjorde jag! :D Sist av allt tog jag, Hanley och Yaoming den svarta pisten. Jag var ganska orolig i början, men när jag väl hade klarat den svarta backen ville jag åka den flera gånger!!! xD


Vi fick lite problem på vägen till skidstället. Killarna fick gå ut och putta på bilden. Jag och Monica satt bekvämt kvar ;P Jordan står till vänster och Hanley till höger.

 

När vi skulle börja åka!!!

 

Lunch dags!!! Vi alla valde Schnitzel med pommes xD

 

Efter 4,5 timmar... Monica åtminstonde ser dödstrött ut ;D

 

Nästan alla med på bilden... vi skulle snart lämna tillbaka skid- och snowboardutrustningarna. Från vänster: Jag, Carola, Rasmus, Hanley, Jordan, Yao-ming, Nathan, Monica och Kylie. ♥

 

Jag står i mitten av svarta pisten ^^ fin bakgrund~

 

Hanley och Yao-ming på svarta pisten :)

 

Bilden tog vi innan vi skulle sätta oss i bilen för att åka hem... *snyft*. Nee, vi kommer åka fler gånger!! :D Men kanske inte i år. Yao-ming som står i mitten kommer inte kunna åka med oss nåt mer för han ska åka hem till Kina snart... :(

 

Vi hann aldrig ta någon fika pause, men på vägen hem i bilen bjöd jag på mina kokoskakor. ^^
Jag var inte alls trött när vi lämnade in skidutrustningen, men när jag satt i bilen somnade jag nästan. -_-zZZZZzz

Ännu en oförglömlig dag med massa skoj och skratt :D


♥Yeona



Kommentarer
Postat av: King

Ni hade verkligen kul! :) Önskade att jag kunde vara med! För jag har aldrig åkt skidor/snowboard!

2010-01-18 @ 10:55:57
URL: http://chuehchiungtang.blogspot.com/
Postat av: Mon'i

2010-01-19 @ 11:19:42
Postat av: Monica

Oh, det var verkligen jättekul. Jag packade aldrig upp min oboy när jag kom hem. Hällde ut den dagen efter, den hade blivit helt äcklig xD

2010-01-19 @ 11:20:48
URL: http://monicali.blogg.se/
Postat av: charlie

gött :) hoppas du följde instruktionerna!

2010-01-26 @ 17:19:07
URL: http://redandblack.se
Postat av: Bella - modeblogg

Tjena!

Spana in Veckans Lookbook i bloggen, vilken är din favorit?

http://mysweetescape.webblogg.se/2010/january/veckans-lookbook.html

2010-01-27 @ 22:52:27
URL: http://mysweetescape.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fina bilder, ni måste verkligen ha det trevligt tillsammans

2010-01-28 @ 13:41:41
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0